אפשר לעשות לייזר על קעקוע? עצות בטיחות

בקצרה ולפני שנתחיל את המאמר - לייזר / IPL לא נועדו לביצוע על קעקועים ולמעשה יכולים להיות מסוכנים מאוד ובנוסף - יכולים לגרום לכוויה משמעותית. החדשות הטובות - אתם יכולים לבצע טיפול הסרת שיער בלייזר, רק לא על הקעקוע

- האם הסרת שיער בלייזר עובדת כמו הסרת קעקועים בלייזר?
לא, לא, ושוב - לא! הסרת שיער בלייזר (גם הסרה רגילה וגם באמצעות שיטת IPL) והסרת קעקועים בלייזר הן באופן כללי דומות אך מופעלות על ידי טכנולוגיות שונות לחלוטין. אם אתם רוצים לעבור הסרת קעקוע בלייזר והסרת שיער בלייזר באותו החלק של העור- תחילה עליכם להסיר את הקעקוע ולאחר שהעור החלים לגמרי, תוכלי להתחיל בביצוע הסרת שיער בלייזר על האזור.
.
- אפשר לבצע לייזר מבלי לפגוע בקעקוע?
לא, אי אפשר לבצע לייזר על מקום בו יש קעקוע, לא רק שתפגעו בקעקוע אלא כנראה תקבלו כוויה. למעשה - הסרת שיער בלייזר גם תפחית את הצבע של הקעקוע.

למה בעצם? אז ככה - הסרת שיער בלייזר (וגם IPL) פועלות על ידי שליחת קרן אור מרוכזת לזקיק השיערה שלכם, הלייזר נמשך לפיגמנט שסופג את האור והחום ובעצם פוגע בזקיק השיערה ובכך מאט ועוצר את צמיחת השיער. למרבה הצער - ההבזק לא יודע להבחין בין קעקוע לפיגמנט טבעי ומה שיקרה זה שההבזק יתרכז רק בקעקוע במקום לחדור לזקיק השיערה.

למרבה המזל - עדיין אפשר לבצע הסרת שיער בלייזר אם יש לכם קעקועים, אתם רק צריכים לכסות את אזור הקעקוע באמצעות מדבקה אוטמת וכך יהיה ניתן לבצע מסביב לאותו האזור.
.
- איך ניתן לכסות את הקעקוע לפני הסרת שיער בלייזר?
תאמינו או לא - המון אנשים שמבצעים הסרת שיער בשיטת IPL מהבית מבצעים בטעות טיפול על הקעקוע שלהם, תאמינו לנו - זו טעות כואבת מאוד שיכולה גם לפגוע בעור וגם בקעקוע.

החדשות הטובות - כמו שרשמנו ניתן לבצע לייזר מסביב לקעקוע ואם אפשר - לכסות אותו. אם יש לכם קעקוע קטן, אנחנו ממליצים לכסות אותו באמצעות פלסטר, לחלופין - אם הוא גדול יותר אז אפשר לבצע מסביב למקום על מצב ידני בלבד תוך כדי נקיטת אמצעי בטיחות והתרחקות מאזור הקעקוע.

- האם אפשר לעשות קעקוע אחרי הסרת שיער בלייזר?
כמובן! אבל גם לקעקוע אחרי לייזר יש מחיר, אם עברתם הסרת שיער בלייזר על אותו האזור וכעת אין על אותו האזור שיער והחלטתם לעשות קעקוע - לא תוכלו לעשות טיפולי תחזוקה באזור זה בעתיד. המשמעות היא שככל שיעבור הזמן, השיער באזור יתחיל לצמוח בחזרה ותצטרכו לבחור צורה אחרת של הסרת שיער, כמו גילוח, שעווה, קרם להסרת שיער וכו'.

אם אתם עדיין חושבים על הסרת שיער בלייזר- בדקו את מכשירי ה-IPL שלנו, לא רק שזה סופר קל ונוח - זה עובד! ניתן לקרוא פידבקים כאן

למעבר לנציג בווטסאפ לחצו כאן

הבהרה! מכשירי ה-IPL שלנו תוכננו לא רק להסיר שיער ביעילות לטווח ארוך באזורים בהם אתם רוצים לטפל, אלא גם מונע אי נוחות רצינית (גילוח, שעווה וכו'). עם זאת, אנחנו עדיין רוצים לוודא שאתם מרוצים ומפיקים את המיטב ממכשירי ה-Derminds IPL שלנו במהלך כל הטיפולים. אם מסיבה כלשהי מכשירי ה-IPL שלנו אינם מתאימים לכם, אנחנו מציעים החזר כספי עד 45 יום במכשיר הרגיל והחזר כספי עד 90 יום במכשיר ידית הקרח. למידע נוסף על מדיניות ההחזרות שלנו: תקנון 90 יום & תקנון 45 יום

כדי לבדוק את כל המוצרים המוזכרים בבלוג, או כדי לצפות בשאר אוסף כלי היופי וטיפוח העור שלנו, לחץ כאן כדי לבקר בדף הבית הראשי שלנו.

מאמרים נוספים