הוצאת שחורים מהפנים | איך להוציא ראשים שחורים מהאף?

ראשים שחורים על האף? איך מוציאים שחורים מהפנים? הכל במדריך הזה!


אז מה הם בעצם "ראשים שחורים"? 

- ראשים שחורים הם בעצם כתמים זעירים וכהים על העור אשר יוצאים בפתח של הנקבוביות בפנים. ראשים שחורים הם גם סוג של אקנה שלעיתים מופיעות גם בפנים, בחזה ובגב.


מה גורם לראשים שחורים?

ראשים שחורים נוצרים כאשר זקיק שיער בעור נסתם או סתום בהווה, תאי עור מתים ועודפי שומן נאספים בפתח זקיק השיער, מה שמייצר מעין בליטה, לאחר מכן העור באותה הבליטה נפתח, חשיפה לאוויר גורמת לכניסה של השומנים לתוך הבליטה ובכך נוצר לנו - ראש שחור!

הסיבה העיקרית להיווצרות ראשים שחורים היא ייצור יתר של בלוטת שומן חלב, דבר אשר קורה במהלך שינויים הורמונליים כגון התבגרות, מחזור והריון. נקודות שחורות יכולות להיווצר גם כאשר זקיקי שיער מגורים או כאשר תאיר עור מתים אינם נושרים באופן קבוע.

באילו אזורים בגוף ראשים שחורים בדרך כלל מופיעים?

האזורים השכיחים ביותר להופעת ראשים שחורים הם: פנים, אף, גב, חזה, צוואר, זרועות וכתפיים, בעיקר בפלג הגוף העליון.


איך מטפלים בראשים שחורים מהבית / איך להסיר ראשים שחורים לבד?

1. שיטה ראשונה (וידועה - בעיקר לגברים שבנינו, להם יש בת זוג מנוסה בהוצאת שחורים!) היא הוצאה ידנית באמצעות סחיטה של העור בעזרת 2 אצבעות ויצירת לחץ על הראש השחור.

2. שיטה שנייה - פילינג! פילינג מסיר סתימות ונפטר מתאי עור מתים שתורמים להיווצרות ראשים שחורים, במהלך פילינג מורחים את התמיסה על העור ומעסים אותו במעגלים, עם הזמן השכבות העליונות של העור מתקלפות וחושפות עור חלק יותר מתחת, ניתן להשיג קרם פילינג ללא מרשם ברשתות הפארם.

3. שיטה שלישית - בעזרת מכשיר ה-IPL שלנו להסרת שיער לטווח ארוך- לשיטת IPL נפלאות לטיפול בעור הפנים, כל מה שיש לעשות הוא ליצור איתנו קשר ולבקש מכשיר עם ראשים מותאמים לשיפור וחידוש העור, הראשים מתלבשים על המכשיר שלנו בעזרת מגנט ותורמים במקרה של אקנה, ראשים שחורים, פיגמנטציה, קמטים ועוד - לחצו כאן ליצירת קשר בווטסאפ

להלן המכשיר שלנו עם הראשים המגנטיים לטיפול וחידוש עור הפנים:


4. מכשיר מיקרו-דרמבריישן מבית Derminds - מכשיר לניקוי וחידוש עור הפנים והוצאת ראשים שחורים מהפנים של דרמיינדס הוא מכשיר שייוצר במיוחד לטיפול בראשים שחורים, תאי עור מתים בפנים ולכלוך שומני בעור הפנים, טיפול שבועי של 5-10 דקות הוא כל מה שדרוש כדי לשמור על פנים נקיות, ללא שומנים, ללא ראשים שחורים וללא תאי עור מתים!
המכשיר בטוח לשימוש, מאושר ע"י ה-FDA ועוד מכוני תקנים בינלאומיים מחמירים שמבטיחים את בטיחות המכשיר, המכשיר בראש ראש קריסטל ייחודי אשר מסיר את שכבת העור העליונה ללא פגיעה בשכבות נוספות של העור, כך עור הפנים נשאר נקי וזוהר!

לפרטים נוספים על המכשיר --> לחצו כאן

מאמרים נוספים