הסרת שיער לשיער בלונדיני: האם זה עובד?

להיות בלונדינית אולי יכול להיות כיף, עד שזה נוגע להסרת שיער בלייזר
בבלוג זה נכנס למי, מה, איפה והאם הסרת שיער בלייזר יכולה להיות יעילה עבורכן

- אז מה זה בעצם הסרת שיער בלייזר?
הסרת שיער בלייזר היא דרך נפוצה להיפטר משיער גוף לא רצוי לתקופה ארוכה מאוד, בין אם אתם מחפשים להיפטר משיער בשפם, במפשעות או לומר להתראות לשיער באופן כללי - הסרת שיער עובדת כמעט בכל מקום, והיא עובדת מצויין!

- אבל איך זה בעצם עובד?
טכנולוגיית הסרת שיער בלייזר משתמשת בקרן לייזר שבעצם הורסת את זקיק השיערה, חודרת ישירות לשורש. הלייזר הוא בעצם קרן אור אחת מרוכזת מאוד, כאשר קרן הלייזר פוגעת בשיער שלכם - הפיגמנטים בזקיק השיער סופגים את האור והחום מהלייזר ובעצם תהליך זה 'הורג' את השיער.

לייזר יכול להיות קצת לא נוח, אבל הוא פשוט מרגיש כמו צביטה או עקיצה קטנה, יש אנשים שמשווים את ההרגשה לעקיצה של יתוש :)

היתרון הוא שכמה דקות של טיפול ואי נוחות - השיער נעלם כמעט לגמרי! בטיפולים הראשונים השיער יצמח לאט יותר ויהיה עדין יותר (פלומטי), נשמע לנו מצויין!

כמובן שהמכשירים שאנחנו מוכרים בשיטת IPL ללא כאב בכלל - ואפילו תוכלו לבצע את הטיפול מהסלון בבית שלכם! אבל על זה - בהמשך 
הלוואי והיינו יכולים לומר שכולם יכולים לבצע לייזר, למרות שזה פתרון נהדר - לצערינו לייזר לא עובד על כולם. סביר להניח שלייזר לא יעבוד על אנשים עם חוסר איזון הורמונלי, ואם כן - ידרשו יותר טיפולים מהסדרה הממוצעת. גם אנשים עם שיער בהיר מאוד לא יוכלו כנראה לבצע טיפולים (בלונדיני, לבן, שיער אפור)

אז האם לייזר עובד על שיער בהיר?
זוכרים שבתחילת הבלוג רשמנו שההבזק / לייזר 'נתקע' בפיגמנט (מלנין) של השיערה? אם אין מספיק 'ניגודיות' בין העור לשורש השיערה - ייתכן שהלייזר לא יעבוד באופן יעיל, זה בעצם בגלל שההבזק לא יכול למצוא את הזקיק.

אבל - לא רק לבלונדיניות! אם יש לך שיער לבן, אפור, או אדום בהיר, ייתכן שהסרת השיער בלייזר לא תעבוד עלייך, או אולי כן! זה תלוי כמה ניגודיות קיימת בין השיער לצבע העור שלך.

את בהחלט יכולה לנסות הסרת שיער בלייזר אם יש לך שיער בהיר, זה פשוט עלול להוות הרבה טרחה עבור תוצאות שוליות ופחות אידאליות, הסרת שיער בלייזר יקרה מאוד ודורשת זמן, איש מקצוע / קליניקה וכו' על מנת לקבל טיפול. אם לא בא לך לבזבז המון כסף והמון זמן על משהו שאולי בכלל לא יעבוד, כנראה שהסרת שיער בלייזר היא לא בשבילך.

- מה לגבי IPL?
שיטת IPL היא בעצם אור אינטנסיבי, מדובר על שיטה מדהימה להסרת שיער לטווח ארוך! IPL דומה מאוד להסרת שיער בלייזר, אם כי יש כמה הבדלים ביניהם.

ההבדל הגדול ביותר בין IPL ללייזר הוא בעצם סוג האור שנפלט מכל מכשיר.
מכשירי הסרת שיער בלייזר משתמשים באור 'חד ספקטרום' בעוד שמכשיר IPL משתמש באור 'רב ספקטרום' - המשמעות: מכשירי IPL פולטים אורכי גל מפוזרים של אור, פחות מרוכזים מהאור שיוצא ממכשיר לייזר.

כמו הסרת שיער בלייזר, שיטת IPL היא סופר יעילה לתוצאות לטווח ארוך וקבוע. מכיוון ש-IPL קצת יותר עדין מלייזר, ניתן להשתמש בבית באופן עצמאי, ללא נסיון מקדים וללא טיפולים מקדימים בקליניקה ועדיין לראות תוצאות!

עם מכשיר IPL ביתי, ניתן לראות תוצאות מורגשות כבר לאחר שלושה-ארבעה שבועות בלבד ולהגיע לתוצאות מלאות לאחר סדרת טיפולים של 12 שבועות! החלק הכי טוב? אתם יכולים לבצע את הטיפולים תוך כדי צפייה בטלוויזיה, על הספה שלכם!


האם מכשיר IPL טוב לבלונדיניות?
בדיוק כמו הסרת שיער בלייזר, היעליות של טיפול IPL פוחתת על שיער בהיר עם עור בהיר, אם יש לך שיער בלונדיני בהיר - ייתכן שיהיה לך יותר קושי מאלה עם שיער בלונדיני כהה יותר, למען האמת - אין מדע מדוייק והטיפול עובד אחרת עבור כל אדם.

אם אתם רוצים לנסות את מכשירי ה-IPL שלנו אבל לא בטוחים אם הטיפול יצליח - יש לנו את הפתירון המושלם עבורכם! מכשירי ה-Derminds IPL שלנו מגיעים עם אחריות להחזר כספי עד 45 יום למכשיר הרגיל ועד 90 יום למכשיר ידית הקרח! אז אם אתם לא מרוצים - כל מה שיש לעשות הוא לעקוב אחרי התקנון, לא מרוצים? מחזירים את המכשיר ומקבלים את הכסף, כן כן - גם לאחר השימוש!!

בקיצור ולעניין -

אם יש לך שיער בלונדיני, הסרת שיער בלייזר ו-IPL עשויים להיות לא יעילים עבורך, אבל - ייתכן שגם יעבדו מצויין עבורך, למרות שהיינו רוצים לא להגיד את המשפט של 'אם לא תנסו לא תדעו'- אתם באמת לא תדעו, עד שלא תנסו את המכשיר.

מכשירי Derminds IPL עשויים להיות היעילים ביותר עבורך, בין היתר כי אין צורך במחוייבות גדולה בזמן, בטיפולים ובכסף, מכשירי ה-Derminds IPL הם בעלות סמלית

IPL היא דרך משתלמת מאוד כדי לנסות להיפטר מהשיער שלך, ואם זה לא עובד - כמו שאמרנו תמיד אפשר להחזיר, כלומר - רק אם אתם קונים את Derminds IPL

למעבר לנציג בווטסאפ לחצו כאן

הבהרה! מכשירי ה-IPL שלנו תוכננו לא רק להסיר שיער ביעילות לטווח ארוך באזורים בהם אתם רוצים לטפל, אלא גם מונע אי נוחות רצינית (גילוח, שעווה וכו'). עם זאת, אנחנו עדיין רוצים לוודא שאתם מרוצים ומפיקים את המיטב ממכשירי ה-Derminds IPL שלנו במהלך כל הטיפולים. אם מסיבה כלשהי מכשירי ה-IPL שלנו אינם מתאימים לכם, אנחנו מציעים החזר כספי עד 45 יום במכשיר הרגיל והחזר כספי עד 90 יום במכשיר ידית הקרח. למידע נוסף על מדיניות ההחזרות שלנו: תקנון 90 יום & תקנון 45 יום

כדי לבדוק את כל המוצרים המוזכרים בבלוג, או כדי לצפות בשאר אוסף כלי היופי וטיפוח העור שלנו, לחץ כאן כדי לבקר בדף הבית הראשי שלנו.

מאמרים נוספים