הסרת שיער במפשעות: מה השיטה הטובה ביותר?

עונת הקיץ כבר בשיאה וכשאתם מבינים שתכף יגיעו שבועות של ים ובריכה- יש משהו שצריך לקחת בחשבון: הסרת שיער במפשעות!
הסרת שיער במפשעות עלול להיות נושא פחות מהנה, ובכל זאת- יש לנו הרגשה שלוודא שהמפשעות יהיו חלקות יגרום לך להרגיש מדהים!

השיער שיער בקו הביקיני עשויה להיות קצת מסובכת, מדובר באזור רגיש, שלפעמים נחתך מסכין הגילוח, שיערות קשיחות ומעצבנות, פריחות ועוד כל מיני תופעות לוואי מתסכלות אחרות. על מנת לעזור לך למצוא את שיטת הסרת השיער הטובה ביותר עבורך- נפרט לך על כל הטכניקות שתוכלי לבצע בשיער המפשעות שלך!


- איזה שיטות להסרת שיער אני יכולה לבצע במפשעות?

חשוב לציין שניתן להשתמש בשיטות אלה בכל מקום, מהרגליים ועד לבית השחי, ולעיתים קרובות אפילו גם בפנים!

לכל אדם יש העדפות שונות כשזה נוגע להסרת שיער, בסופו של דבר- זה מסתכם במה שאתם אוהבים, מה שנוח לכם ומה שכנראה פחות יכאיב לכם!


1. הסרת שיער באמצעות גילוח

כנראה שכבר ביצעתם את השיטה הזו בעבר, היתרונות - קלים: נגיש, מחיר סביר, נוח וניתן לבצע את זה מכל מקום ובכל מקום בגוף.

החסרונות? השיער צומח במהירות לאחר הגילוח, בנוסף, לעיתים משאיר גם חתכים או בליטות כלשהן כתוצאה מהגילוח. 


2. הסרת שיער עם שעווה

היתרונות- שעווה עובדת מצויין ושומרת על קו הביקיני מטופח במיוחד, אבל סביר להניח שלא כולן יודעות לבצע שעווה בבית.
ניתן לבצע שעווה בבית עם פס שעווה שניתן לקנות ברשתות הפארם, אבל זה עדיין כואב וצריך לתלוש את השיער מהשורש, אנחנו משוכנעים שמי שמצליח לבצע שעווה בבית ועוד במפשעות - גיבור (וגם גיבורה!)

החסרונות- כאב, עלול להשאיר כוויה, שערות חודרניות וגירוי מקומי לאחר ההסרה.


3. הסרת שיער עם קרם להסרת שיער

אם אתם לא מחבבים במיוחד סכיני גילוח, פינצטה או כל דבר אחר- אנחנו מבינים אותך!

קרמים להסרת שיער משתמשים בכימיקלים כדי לפרק את החלבונים שנמצאים בשיער, מה שבעצם גורם להם לנשור. לקרמים שונים יש הוראות שונות, אבל עבור רובם - צריך למרוח קצת קרם ולהקציף את המקום, להמתין כמה דקות ואז לנגב ולראות שהשיער כולו על הנייר.

קרמים להסרת שיער הם נהדרים, אבל יש חסרון אחד משמעותי - הריח. לרוב הקרמים יש ריח פשוט נוראי, ולפעמים (כמעט כל הזמן) הריח נתפס למשך זמן מה.


4. הסרת שיער עם פינצטה

פינצטה נועדה לתלישת שיערות ישירות מהשורש, מכיוון שהפינצטה מוציאה את זקיק השיערה, כולל השורש - יקח זמן עד שהשיער יצמח חזרה, נשמע טוב נכון?

אנחנו חושבים שכן, אבל לפעמים זה נתון לוויכוח, אם יש כמה שיערות בודדות שמבצבצות בקו הביקיני- אין בעיה להסיר עם פינצטה, אבל להסיר את כל קו הביקיני + המפשעות עם פינצטה, השתגעם?!

פינצטה נועדה לשיערות בודדות ולאזורים קטנים ממש, אמנם יעיל, אך לא למפשעות.


5. הסרת שיער עם מכשיר אפילציה

אפילטור הוא מכשיר מכני שתולש ממש כמו פינצטה את השיערות בבת אחת מהשורש, יש אפילטורים שמבוצעים על עור יבש ויש כאלה שניתן להשתמש בהם עם מים (לצורך העניין - במקלחת)

מכיוון שמכשירי אפילציה מוציאים את כל זקיק השיער, התוצאות מחזיקות זמן רב יותר- בערך ארבעה שבועות אצל רוב האנשים. ובכל זאת, זה נשמע טוב מדי מכדי להיות אמיתי, כנראה שכן, מכשיר אפילציה כואב, ממש כואב- אם יש לכם כוח סבל- התברכתם.

מכשירי אפילציה היו להיט בשנות ה-80, אבל היום, אנחנו מתקדמים יותר! יש המון אופציות פחות כואבות בשוק, ומי לא יבחר באופציות הפחות כואבות?


6. הסרת שיער בלייזר (או בשמה המרכזי- לקיחת משכנתא)

הסרת שיער בלייזר היא כנראה אחת הדרכים היעילות ביותר להסיר שיער לא רצוי במפשעות, אבל בגלל שהשיטה הזו כל כך יעילה- המחיר בהתאם (יקר!!)

הסרת שיער בלייזר משתמשת בקרן אור מרוכזת שפוגעת בזקיק השיערה ומונעת בכך צמיחה עתידית, הסרת שיער בלייזר דורשת המון מחוייבות, מפגש אחד לא יביא לך את התוצאה ארוכת הטווח שאת רוצה בדרך קסם.

בנוסף, תוצאות הן דבר אינדיבידואלי ומשתנות מאדם לאדם, לא ניתן לדעת כמה טיפולים יידרשו כך שאין דרך לדעת מראש כמה הכל יעלה.

כדי לבצע הסרת שיער בלייזר, תצטרכי ללכת לקליניקה, וכמה שאנחנו אוהבים להשקיע בעצמנו- לפעמים אין את הזמן או הכסף לזה.

מכשיר לייזר ביתי להסרת שיער לטווח ארוך עם ידית הקרח Derminds
7. השיטה השביעית - הסרת שיער בשיטת IPL (והטובה ביותר!)

אז את הטוב כמובן ששומרים לסוף (אנחנו אובייקטיבים!), מכשיר IPL הוא מכשיר מצויין שמניב את אותן התוצאות של הקליניקה - מהבית! אך יש כמה הבדלים עיקריים.

לייזר משתמש באור חד סקפטרום בעוד ש-IPL משתמש בפולסים רחבי ספקטרום, זה אומר של-IPL יקח קצת יותר זמן להניב תוצאות מהלייזר (בשל הפרשי העוצמה גם) אבלללל ויש אבל- עם מכשיר ה-IPL המושלם שלנו תוכלו לבצע טיפולים בבית, במינימום מחיר, ללא הגבלה.

IPL משמש לטיפול במצבי עור שונים, בנוסף- הסרת שיער לטווח ארוך וקבוע היא אחת מהם (כמובן, המועדפת עלינו), המכשיר הורס את זקיק שורש השיערה, בצורה קלה וללא כאבים.

תחילה השיער שלך יצמח בחזרה באופן דליל יותר ואיטי יותר לאחר כל טיפול, עד שתגיעו לתוצאה המלאה - הסוף לשיער! (כמובן שתצטרכו לתחזק את התוצאות)

ב-Derminds יש לנו 2 מכשירי IPL מצויינים איתם תוכלו לבצע טיפול בבית, אבל מכשיר ה-Derminds Ice IPL הוא האפשרות העדכנית והמצויינת ביותר (בשל העוצמה החזקה שלו) להסרת שיער לא רצוי במפשעות.



מכשירי Derminds IPL עשויים להיות היעילים ביותר עבורך, בין היתר כי אין צורך במחוייבות גדולה בזמן, בטיפולים ובכסף, מכשירי ה-Derminds IPL הם בעלות סמלית

IPL היא דרך משתלמת מאוד כדי לנסות להיפטר מהשיער שלך, ואם זה לא עובד - כמו שאמרנו תמיד אפשר להחזיר, כלומר - רק אם אתם קונים את Derminds IPL

למעבר לנציג בווטסאפ לחצו כאן

הבהרה! מכשירי ה-IPL שלנו תוכננו לא רק להסיר שיער ביעילות לטווח ארוך באזורים בהם אתם רוצים לטפל, אלא גם מונע אי נוחות רצינית (גילוח, שעווה וכו'). עם זאת, אנחנו עדיין רוצים לוודא שאתם מרוצים ומפיקים את המיטב ממכשירי ה-Derminds IPL שלנו במהלך כל הטיפולים. אם מסיבה כלשהי מכשירי ה-IPL שלנו אינם מתאימים לכם, אנחנו מציעים החזר כספי עד 45 יום במכשיר הרגיל והחזר כספי עד 90 יום במכשיר ידית הקרח. למידע נוסף על מדיניות ההחזרות שלנו: תקנון 90 יום & תקנון 45 יום

כדי לבדוק את כל המוצרים המוזכרים בבלוג, או כדי לצפות בשאר אוסף כלי היופי וטיפוח העור שלנו, לחץ כאן כדי לבקר בדף הבית הראשי שלנו.

מאמרים נוספים