הסרת שיער לגבר בפטמות

אם אתה אחד ממאות אלפי האנשים שנאבקים עם שיער לא רצוי, אתה בטח יודע כמה זה מסתכל לנסות להסיר אותו לטווח ארוך, קשה לעקוב אחרי כל השיטות שהוצעו לך במודעות וכנראה שגם נמאס לך מהעובדה שגילוח היא השיטה שהיא חסכונית והיא אפילו לא קרובה ללהיות הסרת שיער לטווח ארוך.

 

אם אתה מוצא את עצמך מתגלח שוב ושוב ללא התקדמות אמיתית, אתה תהיה אסיר תודה לשמוע שיש אפשרויות אחרות בשוק! אנחנו מציעים מכשירים ביתיים בשיטת IPL (פולסים חמים של אור), שיטה מהפכנית חדשה להסרת שיער שתשנה לחלוטין את האופן שבו אתה מסתכל על שגרת השיער שלך. שיטת IPL היא גם חסכונית וגם גוזלת פחות זמן מגילוח, אתה כל כך אוהב לאהוב את זה ולהנות מהסרת שיער לטווח ארוך באזור הפטמות!

 

למה להסיר שיער בפטמה מלכתחילה?

יש אנשים שמחליטים שהם צריכים להסיר שיער בפטמות בהתאם למקצוע שלהם, כמו שחיינים וזה בסדר לגמרי! אחרים פשוט פחות אוהבים את השיער באזור הזה. אם הגילוח הפך להיות טרחה עבורך, IPL עשוי להיות מושלם עבורך.

אם שיער הפטמה שלך גורם לאי נוחות, פשוט תסיר אותו! אם הוא גורם לך לחוסר ביטחון- תסיר אותו! אל תרגיש צורך להדיק את ההחלטות שלך בפנינו או בפני מישהו אחר, IPL מיועד לכל אחד באופן כללי.

 

אז מה זה IPL?

אז אתה בוחן את שיטת IPL באופן כללי כדרך חדשה להיפטר משיער גוף מציק אז בוא נסביר לך מה זה בכלל 😊

שיטת IPL או בשמה המלא – Intense Pulsed Light היא שיטה חדשה להסרת שיער בגוף, שיטה זו פועלת ע"י אורכי גל, תהליך זה מעכב את צמיחת השיער ובסופו של דבר יפרק את החלבונים בשיער על מנת להחליש אותו עד לכדי נשירה מלאה והפסקת צמיחתו.

כדי להבין מעבר- שיטת IPL אינה מסירה את השיער באופן מיידי, אבל זו שיטה יעילה מאוד להסרת שיער לטווח ארוך מאוד. מכיוון שהשיער מורכב ממגוון רחב של חלבונים כגון מלנין וקראטין, הדרך הטובה ביותר לעצור את צמיחת השיער היא "לתקוף" את החלבונים הללו. IPL עושה עבודה מצויינת במקרה זה, כי ההבזקים שיוצאים מהמכשיר הורסים את המלנין בשיער ובכך עוזרים להיפטר ממנו!

עם זאת, שיטת IPL לא תעבוד על כך אחד, שיטת IPL Intense Pulsed Light עובדת בצורה הטובה ביותר עבור אנשים עם עור בהיר ושיער כהה יותר מגוון העור מכיוון ש-IPL לא יודע להבבדיל בין המלנין בזקיקי השיער או צבע העור שלך. אז אם יש לך שיער ממש בעיר או עור כהה ממש (גוונים אפריקאים בדרך כלל), סביר להניח ש-IPL לא יהיה יעיל במיוחד עבורך. ניתן להתייעץ איתנו כמובן בווטסאפ ולבדוק התאמה: 055-5516382

 

האם יש תופעות לוואי לשימוש בשיטת IPL?

משהו שכדאי לזכור הוא שכאשר שוקלים IPL הוא שזה לא מכשיר לייזר, מה שאומר שהאור שהוא פולט מוגבל לטווח של 500-1200 ננומטר, טווח זה בטוח לחלוטין למגע עם העור וניתן להשתמש בו למגוון רחב של טיפולים אישיים או קסומטיים, כגון ריפוי צלקת בעור, נגעים, אקנה וכמובן הסרת שיער לא רצוי. עם זאת, לפני שאתם מתחילים טיפולים עם IPL חשוב לכסות תופעות לוואי כלשהן, אז בואו נראה מה התופעות האפשריות!

 

הדבר הראשון והחשוב ביותר שצריך לזכור הוא של-IPL אין תופעות ארוכות טווח ידועות, ואפילו תופעות הלוואי הקצרות היודעות הן קוסמטיות בלבד וחולפות מעצמן תוך מספר ימים בלבד.

להלן רשימה של תופעות הלוואי הנפוצות ביותר של IPL:

  1. כוויות קלות: חלק מהאנשים שהשתמשו ב-IPL מדווחים על תחושה שהאזור נראה קצת אדמומי או נפוח קלות, זוהי תופעת לוואי קצרת טווח ובדרך כלל חולפת תוך מספר ימים.
  2. אדמומיות חיצונית או גירוי קל מיד לאחר הטיפול: זוהי ללא ספק תופעת הלוואי הנפוצה ביותר של IPL ולרוב משפיעה רק על אנשים עם עור רגיש יותר, תופעה זו גם תעבור תוך מספר שעות או מספר ימים.
  3. כ-10% מהאנשים שעוברים טיפול בשיטת IPL חווים כוויות קלות מקומיות במקום ההסרה, זה לגמרי טבעי, חולף תוך כמה ימים מעצמו ולא משאיר צלקת ב-99.9% מהמקרים.
  4. שינויים קלים ופיגמנטציה: פיגמנטציה עלולה להתרחש, אך היא בדרך כלל ברוב המקרים נעלמת תוך מספר ימים. מכיוון ש-IPL מתמקד באנרגיה גבוה כדי להתמקד בתאי עור ולכן עלולה להיווצר פיגמנטציה כתוצאה מכך.

הבנתי! אז איך מתחילים בטיפולי IPL?

כאשר אתם בוחנים אפשרויות עבור IPL ישנם מספר מקומות בהם אתם יכולים להתחיל, עם זאת, שיטת IPL בדרך כלל יקרה מאוד ויכולה להגיע ל10,000+ ₪ לטיפול בכל הגוף בקליניקה / קוסמטיקאית, הדבר גם דורש המון זמן ונסיעה למקום הטיפול.
אם אתם מחפשים להסיר שיער רק במקומות ספציפיים בגוף שלך, כגון הסרת שיער בפטמות, אולי עדיף לבדוק את האפשרות של מכשיר IPL ביתי. Derminds מציעה את האפשרות הטובה ביותר להסרת שיער בבית עם מכשירי ה-IPL שלנו!

 

אז למה לבחור ב-Derminds?
אז למה בכלל דרמיינדס כשיש את האפשרויות האחרות? ראשית, Derminds היא ללא ספק האפשרות הטובה ביותר להסרת שיער מהבית, ללא כאבים של סכין גילוח וללא שיערות שיצמחו שוב מהר לאחר הגילוח. שנית, עלות טיפול IPL בבית נמוכה משמעותית מאשר טיפול בקליניקה / קוסמטיקאית, ניתן להשתמש במכשיר Derminds IPL להסרת שיער בכל חלקי הגוף, אפילו באזורים הרגישים יותר, כמו הפנים, אזור המפשעות ואפילו הפטמות!

 

Derminds זוכה לאמון ע"י מעל ל-15,000 לקוחות רק בישראל ויש לה אלפי ביקורות חיוביות!

מכשיר לייזר ביתי עם ידית הקרח

ביצעתי טיפול IPL, מה עושים אחרי הטיפול?

בדיוק כמו כל הליך קוסמטי, טיפול עם IPL הוא חלק חשוב מהטיפול, הקפדה על טיפול מלא תוכל להפחית את תופעות הלוואי!

השגרה הפשוטה ביותר לאחר טיפול IPL כוללת הגנה על העור שלך מפני נזקי השמש, מכיוון שאתה חושף את העור ואת זקיקי השיער שלך לכמויות גבוהות של אנרגיה, זה רעיון מצויין להגן על העור מנזקי השמש.
הקפידו למרוח מקדם הגנה של 50SPF כאשר אתם נחשפים לשמש. הקפידו להימנע מרטינול או פילינג כימי במהלך התהליך מכיוון שמרכיבים אלו יכולים להגביר את הגירוי שחווה העור שלכם.
חוץ מזה, IPL לא באמת אמור לשנות את שגרת הטיפוח שלך כל כך, פשוט תמשיכו בשגרה הרגילה שלכם

מאמרים נוספים