הסרת שיער בלייזר בבית השחי - כל מה שאתם צריכים לדעת

תרימו את היד אם גם אתם שונאים לגלח את בית השחי! אתם לא יוצאי דופן.. בדרך כלל אפשר להתחמק מגילוח במקומות אחרים בגוף, אבל בית השחי שלך מורגש הרבה יותר והרבה יותר קל לראות האם גילחת או לא.. כלומר- תמיד צריך לטפל בבית השחי.

אין מה להתבייש כאשר זה מגיע לגידול שיער בגוף, אבל אם אתם מעדיפים להיות נטולי שיער, גילוח בבית השחי הוא מאבק, אתם יכולים פתאום לראות שיערות חודרניות, פצעים מסכין הגילוח, בליטות וכתמי עור (פיגמנטציה) שגורמים למראה של זיפים גם אם הרגע התגלחת!

למרבה המזל, יש פתרון לכל הבעיות הללו ע"י הסרת שיער בבית השחי, לא עוד גילוח, שעווה או מריטת שיער, עכשיו אתם יכולים לשבת בחיבוק ידיים, להירגע ולהינות מעור נטול שיער וחלק כמשי, המשיכו לקרוא כדי לגלות הכל על טיפולי IPL לבית השחי שלך, כאן נפרט על כל מה
שתצטרכו לדעת.

ניתן לעיין במכשירי ה-IPL להסרת שיער לטווח ארוך שאנו מציעים:

מה זה IPL ואיך זה עובד?

IPL - שיטה זו היא הבזקי אור חמים, ניתן להשתמש בשיטה זו למגוון טיפולים אך גם נהוג להשתמש בשיטה זו להסרת שיער שאינה כואבת (בהשוואה לטיפולי לייזר אחרים). מכשיר ה-IPL שלנו מספק אורכי גל מרובים של אנרגיה, מה שאומר שהוא יכול לטפל באזורים גדולים יותר- מהר יותר.

דרך אחת להסתכל על השוני בין לייזר ל-IPL היא כך שלייזר מייצר אנרגיה ופולסים מרוכזים, מה שאומר שללייזר יש מיקוד צר יותר מאשר ל-IPL, מה שהופך את הטיפול בלייזר לארוך מאוד.
בנוסף, IPL היא שיטה מצויינת לאנשים בעלי עור רגיש.

המכשיר מחפש את הפיגמנט בעור ובשיער הגוף שלכם, הפיגמנט הוא זה "שמדבר" עם מכשיר ה-IPL ובעצם מכוון את המכשיר - היכן להכניס את ההבזק. מסיבה זו, מדובר בטיפול פחות מוצלח לבעלי שיער בגוון אפור, בלונדיני או לבן, שיער אדום (ג'ינג'י) יעבוד רק אם הוא ממש כהה ובסבירות של 60% הצלחה.

מכשיר הסרת שיער בלייזר בבית השחי

מכשירי IPL (כאשר מתשמשים בהם ע"י גורמי רפואה) יכולים לשמש לפתרון בעיות כגון רוזציאה, היפרפיגמנטציה, צלקות, סימני מתיחה, ורידי עכביש, נזקי שמש וצלקות אקנה. הגדרות שונות במכשיר מאפשרות למשתמש לשנות את הגדרות אורך הגל והאור, מה שהופך אותו ליותר או פחות יעיל לבעיות אחרות מלבד הסרת שיער.
בכל אחת מההגדרות, IPL יכול לעזור עם שינוי צבע, כגון אדמומיות יתר בעור, פיגמנטציה כתוצאה מגילוח ועוד, זו הסיבה שהמון לקוחות שלנו דיווחו על עור פחות כהה בבית השחי לאחר טיפול קבוע באזור זה עם מכשיר ה-IPL שלנו.

אז איך אני יכול/ה להשתמש במכשיר ה-IPL בבית השחי שלי בבית?

 השימוש ב-IPL של Derminds בבית השחי שלך הוא סופר קל! יש רק כמה שלבים שצריך לעקוב אחריהם ואז- אתם מוכנים לטיפול :)
בית שחי חלק ונטול שיער הוא כעת יעד שניתן להשיג אותו, יעד מציאותי שתוכלו להשיג ע"י שימוש שבועי במכשיר ה-IPL שלנו (שיהיה שלכם כמובן, אחרי שתרכשו אחד כזה)

כשאתם הולכים לקוסמטיקאית או קליניקה, אתם צריכים לקבוע פגישות כל כמה שבועות וזה ממש ממש לא נוח. מכשיר IPL ביתי הוא הרבה יותר קל לביצוע והרבה יותר חסכוני! 

המכשירים שלנו מגיעים עם הוראות מסודרות בעברית, בנוסף- יש לנו שירות לקוחות אישי ומקצועי שיענה לכם על כל שאלה + אם תסתבכו- אנחנו כאן לשירותכם.
האם בית השחי יותר רגיש לטיפולי לייזר / טיפולי IPL?
התשובה היא גם כן וגם לא, זה באמת תלוי בגוף שלכם, באופן כללי- אין סיבה שתחוו רגישות נוספת בבית השחי בעת השימוש במכשיר ה-IPL שלנו. עם זאת, העור בבית השחי שלכם קצת יותר רך מאשר, למשל ברגליים, לכן עבור אנשים מסויימים המכשיר עשוי להוות הרגשה חמה יותר מאשר מקומות אחרים בגוף בשיטה זו.

יחד עם זאת, כל חלק בגוף עשוי להיות רגיש לכל שיטה של הסרת שיער, מגילוח ועד שעווה וכל מה שביניהם, במקרה זה, סביר להניח שתהיה קצת רגישות לבית השחי בעת השימוש במכשיר IPL, אך זה לא אמור לכאוב יותר מדיי.

מאמרים נוספים