המדריך המלא לשיזוף וטיפולי הסרת שיער בלייזר

הסרת שיער בלייזר ובין היתר טיפולי הסרת שיער בשיטת IPL הן דרכים נפוצות להסרת שיער לטווח ארוך וקבוע (חשוב לציין- הסרת שיער לצמיתות הינה מנוגדת לחוק הישראלי ולא אפשרית מבחינה ביולוגית, גם לא בקליניקה).

השאלה שחוזרת על עצמה הכי הרבה בחודשי הקיץ: האם ניתן לבצע טיפול הסרת שיער בלייזר / טיפול באמצעות מכשיר ביתי בשיטת IPL ואז ללכת להשתזף? אפשר לבצע שיזוף במכונה עם לייזר? ועוד מגוון שאלות

במאמר זה נפרט על הכל! מבטיחים :)


איך עובדת הסרת שיער בלייזר?

הסרת שיער בלייזר היא הדרך הנפוצה ביותר להסיר שיער לא רצוי מהגוף, הסרת שיער בלייזר משתמשת בקרן אור מרוכזת שחודרת לזקיק השיער ובעצם הורסת אותו.

כאשר הלייזר פולט את קרן האור על העור (חרוז אה), המלנין (או הפיגמנט) סופג את האנרגיה מהאור הזה, האנרגיה מחממת את השיער מלמעלה עד למטה ומגיעה עד לשורש שנמצא מתחת לעור. ככה בעצם זקיק השיערה נהרס, כמובן בצורה בטוחה שלא מזיקה לעור 

מכיוון שהלייזר פועל באמצעות אור מרוכז, הוא יעיל מאוד, כל אחד חווה את התוצאות באופן שונה בשל גווני העור והשיער השונים, יש אנשים שהשיער שלהם נעלם לחלוטין תוך ארבע טיפולים בלבד! ובכל זאת, מדובר בברי מזל.


מה ההבדל בין לייזר וטיפול IPL?

ההבדל העיקרי בין שתי השיטות הוא בעצם סוג האור בו כל שיטה משתמשת. לייזר משתמש באור 'חד ספקטרום' בעוד שמכשיר IPL משתמש באור 'רב ספקטרום'. 
מכשיר IPL פולט אורכי גל מפוזרם של אור, הוא לא מספק את אותה האנרגיה המרוכזת סביב השיערות כפי שהלייזר עושה, אבל האם מדובר במשהו רע?

בכלל לא! IPL היא דרך סופר יעילה להסרת שיער לטווח ארוך ותוצאות ארוכות טווח על פני שטחי עור גדולים וקטנים כאחד. עם המכשירים שלנו אתם תראו תוצאות מורגשות ונראות לעין תוך 4 שבועות בממוצע ותוצאות מלאות לאחר 12 שבועות בממוצע! את הטיפולים תוכלו כמובן לבצע מהסלון בבית שלכם, בכיף, במזגן, ללא צורך לנסוע עשרים דקות לכל כיוון, להמתין בקליניקה, לבזבז זמן וכו'

עכשיו, בואו נחזור לדבר על שיזוף! לשם כך התכנסנו במאמר הזה, אנחנו משתמשים במאמר בדרך כלל במונח "הסרת שיער בלייזר", אבל ניתן גם להקביל את המונח ל-"הסרת שיער בשיטת IPL"


האם אפשר להסיר שיער אם הגוף כבר שזוף?

הנה מה שאתם צריכים לדעת: אם אתם שזופים בזמן הסרת שיער בלייזר או IPL, בין אם מדובר בשיזוף מהשמש ובין אם מדובר בשיזוף ממכונה כנראה שלא תוכלו לבצע הסרת שיער בלייזר / IPL או שהיא פשוט יכולה להיות לא יעילה במיוחד.

חשוב לציין ששיזוף הופך את הטיפול לפחות יעיל מכיוון שהניגוד בין צבע העור לגוון השיער יורד, אבל מדובר רק בשכבה 'החיצונית' של העור.

לאחר שיזוף, העור רגיש מאוד, טיפול באמצעות לייזר או IPL על עור שרגיש לחום לא הרעיון הטוב ביותר, במיוחד אם אתם מנסים להימנע מפיגמנטציה.


אז הנה איך לוודא שהעור שלכם מוכן ובטוח לפני טיפול הלייזר הבא שלך בקליניקה או טיפול באמצעות המכשיר שלנו בשיטת IPL:


1. השתזפתי בשמש, מה עכשיו?

העור שלכם רגיש כרגע, צריך לתת לו לנוח קצת, אם השיזוף שלכם כרגע מהמם- עליכם להמתין לפחות שבועיים לפני טיפול הלייזר הבא שלכם, בינתיים- תתרחקו מהשמש, במיוחד באזורים בהם אתם רוצים לבצע הסרת שיער בלייזר. 


2. השתזפתי במכונה, מה עכשיו?

מכשירי IPL ומכשירי לייזר לא יודעים להבחין בין שיזוף אמיתי למזוייף, גם כאן הטיפול יהיה פחות יעיל ופיגמנטציה עלולה להיווצר.

הצעד הראשון הוא לחכות גם כאן שבועיים לפחות עד שהשיזוף יעלם, אם אתם רוצים לזרז את הליך ההיפטרות מהשיזוף- נסו לבצע פילינג. מכיוון שהשיזוף משפיע רק על השכבה העליונה של העור שלכם, פילינג כנראה יסיר אותו.


- כמה זמן אחרי לייזר אפשר להשתזף?

לאחר טיפול לייזר / IPL - העור שלכם רגיש יותר וצריך לתת לו להתאושש, זו הסיבה שאנחנו ממליצים להימנע משיזוף ומיטות שיזוף (מלאכותיות) במהלך הטיפולים (גם באופן כללי)

אם אתם רוצים לצאת לשמש / להשתזף- עליכם לשים קרם הגנה ב-48 שעות הראשונות שלאחר הטיפול עם דירוג של 50 SPF. 

השיטה הטובה ביותר? התרחקו משיזוף במשך שבועיים לאחר הטיפול, ככה תוכלו לבצע את כל סדרת הטיפולים ללא הפסקות!

מכשיר לייזר ביתי להסרת שיער לטווח ארוך עם ידית הקרח Derminds
באיזה מקומות בגוף ניתן לבצע לייזר בחודשי הקיץ?

אנחנו ממליצים לכם להנות מהקיץ ולבצע טיפולי הסרת שיער בלייזר / IPL באזורים שלא נחשפים לשמש, לדוגמא: מפשעות, בית שחי וכו'.

מכשירי Derminds IPL עשויים להיות היעילים ביותר עבורך, בין היתר כי אין צורך במחוייבות גדולה בזמן, בטיפולים ובכסף, מכשירי ה-Derminds IPL הם בעלות סמלית

IPL היא דרך משתלמת מאוד כדי לנסות להיפטר מהשיער שלך, ואם זה לא עובד - כמו שאמרנו תמיד אפשר להחזיר, כלומר - רק אם אתם קונים את Derminds IPL

למעבר לנציג בווטסאפ לחצו כאן

הבהרה! מכשירי ה-IPL שלנו תוכננו לא רק להסיר שיער ביעילות לטווח ארוך באזורים בהם אתם רוצים לטפל, אלא גם מונע אי נוחות רצינית (גילוח, שעווה וכו'). עם זאת, אנחנו עדיין רוצים לוודא שאתם מרוצים ומפיקים את המיטב ממכשירי ה-Derminds IPL שלנו במהלך כל הטיפולים. אם מסיבה כלשהי מכשירי ה-IPL שלנו אינם מתאימים לכם, אנחנו מציעים החזר כספי עד 45 יום במכשיר הרגיל והחזר כספי עד 90 יום במכשיר ידית הקרח. למידע נוסף על מדיניות ההחזרות שלנו: תקנון 90 יום & תקנון 45 יום

כדי לבדוק את כל המוצרים המוזכרים בבלוג, או כדי לצפות בשאר אוסף כלי היופי וטיפוח העור שלנו, לחץ כאן כדי לבקר בדף הבית הראשי שלנו.

מאמרים נוספים