הסרת שיער בלייזר עם שחלה פוליציסטית PCOS

אם אתן אוהדות של סכין הגילוח והשעווה, אוהבות עור חלק ונטול שיער - הגעת למקום הנכון! 
עם זאת, להיפטר מצמיחת שיער לא רצויה יכולה להרגיש כמו משימה בלתי אפשרית עבור נשים עם אבחנה של PCOS (תסמונת שחלה פוליציסטית), במיוחד כשאת מתחרה מול חוסר איזון הורמונלי. למרבה המזל - קיימות מספר שיטות (הכוללות שימוש במכשירי IPL כמו שלנו) למי שרוצה להיפטר מהשיער המעצבן במהירות ולחזור לשליטה עליו!

אנו נפרט בפוסט זה מדוע נשים עם PCOS (תסמונת שחלה פוליציסטית) חוות צמיחת שיער מוגזמת וכיצד הן יכולות להשיג תוצאות ארוכות טווח ולהחזיר את הביטחון שלהן.

- אז מה זה בעצם PCOS (תסמונת שחלה פוליציסטית)?
תסמונת שחלות פוליציסטיות (PCOS) היא מצב בריאותי המשפיע על 6%-12% מהנשים בגיל הפוריות. הדבר נגרם מחוסר איזון של הורמוני הרבייה והוא בדרך כלל הבעיה השכיחה ביותר לאי פוריות נשית. בנוסף לקושי להיכנס להריון, תסמיני PCOS יכולים לכלול גם:

1. עלייה במשקל
2. מחזור לא סדיר
3. אקנה בפנים, בחזה ובגב
4. שיער דליל
5. צמיחת שיער עודפת בפנים, בסנטר ובחלקים אחרים בגוף באופן חריג באופן יחסי לצמיחת שיער אצל נשים

- PCOS (שחלה פוליציסטית) ועודף צמיחת שיער
PCOS יכול להיראות שונה אצל כל אישה, עם זאת- אחד המרכיבים הנפוצים ביותר ובדרך כלל המסתכלים ביותר של תסמונת זו היא צמיחת שיער חריגה ומוגזמת, הידועה גם בשם "הירוסטיזם". אנשים עם PCOS עשויים לחוות צמיחת שיער על הפנים, הצוואר, הסנטר, הגב וכו', שיער עבה, כהה וגס ובדרך כלל גם צומח חזרה במהירות.

הירוסטיזם נגרם בדרך כלל על ידי רמות מוגברות של אנדרוגן במערכת הרבייה.
בדרך כלל מדובר בדבר נורמלי שנשים נולדות עם כמויות אנדרוגן שונות בגופן, רמות גבוהות של ההורמון נמצאות בדרך כלל אצל גברים, אנדרוגנים הם הגורמים בדרך כלל למאפיינים הגבריים, הכוללים בדרך כלל שיער פנים ואקנה.
- כיצד להיפטר מצמיחת שיער עודפת?
למרבה הצער, אין סיבה ברורה מדוע נשים מפתחות תסמונת שחלה פוליציסטית (PCOS) ומדוע חלקן חוות תסמינים שונים, בעוד ששיער עודף אופייני לנשים עם PCOS, התסמין המרכזי שמטריד בעיקר הוא שיער עודף. רופאים ואנשי מקצוע רפואיים יציעו לעיתים קרובות למטופלים לבצע שינויים באורח החיים כדי לסייע בהפחתת התסמינים של PCOS, כגון שינויים בתזונה ופעילות גופנית. בנוסף, חלקם עשויים להציע שימוש בתרופות כדי להפחית את הייצור הגבוה של האנדרוגנים. למרות שכל האופציות האלה יכולות לסייע בהפחתת תסמיני ה-PCOS בטווח הארוך - האופציות האלה יכולות לקחת כמה חודשים ואפילו שנים עד שתוכלו לראות בכלל תוצאות. 

ישנם מספר פתרונות אחרים - מהירים, שיוכלו לעזור במניעת צמיחת שיער לא רצויה. 

- פתרון 1# - גילוח
שיטת הסרת השיער הנפוצה ביותר, וזו שכנראה הכי פחות כואבת - גילוח! 
הגילוח כולל שימוש בסכין גילוח כדי להסיר שיער לא רצוי בכל מקום בגוף, למרות שזו אפשרות פופולרית - גילוח עובד בצורה הטובה ביותר כפתרון אבל רק לטווח הקצר, במיוחד לנשים עם הירסוטיזם. הסיבה לכך היא שהאנשים עם הירסוטיזם נוטים לחוות צמיחת שיער יחסית מהירה, מה שאומר שהם יצטרכו לגלח אפילו לעיתים קרובות יותר, לפעמים אפילו יום לאחר הגילוח, בנוסף - גילוח מוביל לפעמים לתופעות לוואי כמו גירוי, אדמומיות, פצעים וכו'
בדרך כלל זו לא האפשרות הטובה ביותר לנשים עם PCOS.

- פתרון 2# - שעווה
שיטה נוספת פופולרית במיוחד היא שעווה, למרות שהיא קצת כואבת יותר מגילוח, לוקח לשיער הרבה יותר זמן לצמוח חזרה מאשר גילוח מכיוון ששעווה תולשת את השיערה מהשורש. עם זאת - גם שעווה רגילה גורמת לתופעות לוואי שדומות לגילוח, כגון גירוי בעור, לפעמים כוויה. ניתן לעשות שעווה בבית אבל עבור רבים - הכאב של תלישת השיער הוא לא חוויה נעימה במיוחד, בנוסף, גם שעווה היא פתרון זמני.

- פתרון 3# - הסרת שיער בלייזר
הסרת שיער בלייזר בדרך כלל היא מספקת הסרה של השיער לטווח ארוך במיוחד, אחת השיטות היעילות ביותר במקרה של PCOS. הסרת שיער בלייזר משתמשת באנרגיית אור כדי להרוג את זקיק השיערה שנמצא מתחת לעור ובכך הדבר מסייע במניעת צמיחת שיער חוזרת. על מנת שהלייזר יעבוד, יהיה צורך להגיע למספר טיפולים בקליניקה, שיכולים להימשך 6-8 שבועות בדרך כלל, הסרת שיער בלייזר אמנם הוכחה כיעילה מאוד במקרה של PCOS או הירסוטיזם, אך היא שיטה יקרה מאוד, הסרת שיער בלייזר תדרוש מכם להגיע לקליניקה והיא מבוצעת רק על ידי איש מקצוע מוסמך, עבור אנשים מסויימים - הדבר יכול להיות קשה, במיוחד אם אתם לא גרים או עובדים ליד הקליניקה, בנוסף - תצטרכו להגיע המון פעמים לקליניקה. 
דבר נוסף שיש לציין - עבור רוב האנשים הסרת שיער בלייזר יכולה לגרום לכאב ואי נוחות במהלך ואחרי הפגישה.

- פתרון 4# - מכשירי IPL ביתיים
כמו הסרת שיער בלייזר, מכשיר IPL הוא פתרון מצויין להסרת שיער לטווח ארוך! באמצעות טכנולוגייה דומה ללייזר, הסרת שיער בשיטת IPL פועלת על ידי שליחת פולסים של אור עם גל רחב שמגיע עמוק לתוך העור ונספג על ידי הפיגמנטציה שנמצאת בכל זקיק שיער. אנרגיה זו מחממת את הזקיקים והורסת את תאי השיער באזור הטיפול ובעצם מונעת צמיחת שיער עתידית. חשוב לציין - יהיה צורך במספר טיפולים (בדרך כלל סדרת טיפולים של 12 שבועות) על מנת להשיג תוצאות קבועות לטווח ארוך. נשים עם PCOS בדרך כלל יבחרו במכשיר IPL מכיוון שזו אלטרנטיבה זולה ונוחה יותר מאשר הסרת שיער בלייזר. בניגוד להסרת שיער בלייזר, את מכשירי ה-IPL (כמו המכשירים שלנו - המכשיר הרגיל להסרת שיער בשיטת IPL & מכשיר הסרת שיער בשיטת IPL עם ידית הקרח) ניתן לרכוש ולהשתמש איתם בבית, בכל זמן שתרצו ובכל מקום בעולם! 

קליניקות להסרת שיער יגבו מכם תשלום לעיתים בעבור כל טיפול וחלק מהקליניקות יגבו תשלום חד פעמי עבור סדרת טיפולים
מחיר טיפול אחד בקליניקה להסרת שיער בלייזר לכל הגוף נע בין 500-2000 שקלים בממוצע.
מחיר סדרת טיפולים בקליניקה להסרת שיער בלייזר לכל הגוף יכולה לנוע בין 7000-17,000 שקלים בממוצע.

98% מהמשתמשים במכשיר שלנו טענו שמכשירי ה-IPL שלנו בכלל לא כואבים וההרגשה היא "מעין חמימות על הגוף".
המשימה שלנו ב-Derminds היא להפוך את תחום הטיפוח והקומסטיקה לפשוט ומונגש לכל אחד כך שתוכלו להשקיע את זמנכם היקר בדברים טובים יותר!
אנו מבינים שחיים עם PCOS יכולים להיות קצת מעצבנים, במיוחד כאשר תסמינים כמו צמיחת שיער עודפת משפיעים על הביטחון העצמי שלך. מכשירי Derminds IPL נוצרו במיוחד עבור כל מי שמחפש פתרון ארוך טווח להסרת שיער, כולל אנשים עם PCOS והירוסטיזם. 
ניתן להשתמש שלנו ברוב חלקי הגוף, כולל הפנים, הסנטר, החזה, פלג גוף עליון, בית השחי ואפילו במפשעות, בכל מקום בו ניתן למצוא צמיחת שיער לא רצויה. 
למידע נוסף על מכשירי ה-IPL שלנו וכלל מכשירי הביוטי והקוסמטיקה שאנחנו מוכרים, ניתן להיכנס לדף כל המוצרים שמופיע בתחתית העמוד.

ניתן לראות פידבקים של לקוחות בעמוד פידבקים - לחצו כאן למעבר לעמוד

הבהרה! מכשירי ה-IPL שלנו תוכננו לא רק להסיר שיער ביעילות לטווח ארוך באזורים בהם אתם רוצים לטפל, אלא גם מונע אי נוחות רצינית (גילוח, שעווה וכו'). עם זאת, אנחנו עדיין רוצים לוודא שאתם מרוצים ומפיקים את המיטב ממכשירי ה-Derminds IPL שלנו במהלך כל הטיפולים. אם מסיבה כלשהי מכשירי ה-IPL שלנו אינם מתאימים לכם, אנחנו מציעים החזר כספי עד 45 יום במכשיר הרגיל והחזר כספי עד 90 יום במכשיר ידית הקרח. למידע נוסף על מדיניות ההחזרות שלנו: תקנון 90 יום & תקנון 45 יום

כדי לבדוק את כל המוצרים המוזכרים בבלוג, או כדי לצפות בשאר אוסף כלי היופי וטיפוח העור שלנו, לחץ כאן כדי לבקר בדף הבית הראשי שלנו.

מאמרים נוספים