מיתוסים של הסרת שיער בלייזר שהופרכו

האם איי פעם שמעתן את המיתוס שיגלוח יגורם לשיער שלכם לצמוח שוב רק עבה וכהה יותר? אם לא שמעתן את זה מחברותיכם או מאמא שלכן כנערות, בטח שמעתן עוד כמה מיתוסים אחרים של הסרת שיער כמו - "אם תגלחו את הפנים תצמיחו זקן"

אפילו עם מכשירי IPL להסרת שיער - יש הרבה מיתוסים ככה שאם בא לכם מכשיר, המיתוסים האלה יכולים להרתיע, לכן אנחנו כאן כדי 'לפרק' כמה מהמיתוסים הנפוצים ביותר על הסרת שיער בשיטת IPL ולענות על כמה מהשאלות הנפוצות ביותר שלכם.

- מיתוס מספר 1# - "הסרת שיער בשיטת IPL כואבת"
טעות נפוצה היא לחשוב שמכשירי IPL יכאיבו לכם כמו הסרת שיער בלייזר במרפאה / קליניקה. הדבר הטוב ביותר בלרכוש לעצמך מכשיר ביתי בשיטת IPL של Derminds הוא שאתם בשליטה מלאה! המכשיר שלנו מעוצב היטב וניתן לשליטה בעוצמה מ1-5 כך שיתאים לכם בדיוק ותוכלו לשלוט בעוצמה מבהתאם לרף הכאב שלכם. המכשיר אומנם לא כואב אך הוא עשוי להרגיש 'חם' מהרגיל ולכן אם אתם משתמשים במכשיר ה-IPL להסרת שיער לטווח ארוך שלנו בפעם הראשונה, אנחנו ממליצים להתחיל בעוצמה הנמוכה ביותר. לאחר מכן בכל טיפול יש לעלות בהדרגה עד לעוצמה שלא תכאיב לך.

- מיתוס מספר 2# - "מכשיר IPL ביתי אינו יעיל כמו הסרת שיער בלייזר בקליניקה"
מכשירי IPL להסרת שיער שניתן להשתמש בהם בבית הוכחו כיעילים בדיוק כמו ביקור בקליניקה להסרת שיער בלייזר, בעוד שהטכנולוגיות מעט שונות, יש להן תוצאות דומות לאורך זמן.
הסרת שיער בלייזר תצריך בדרך כלל טכנולוגיה חזקה יותר שניתנת לביצוע רק על ידי איש מקצוע מיומן ולא ניתנת לשימוש ביתי, אז באופן טבעי, רבים מאמינים שהטכניקה הזו יעילה יותר - מכיוון שנדרשת לביצוע ע"י איש מקצוע.
טכנולוגיית IPL ולייזר אינן זהות לחלוטין. מכשירי IPL תוכננו לשימוש על ידי כל אדם, בכל מקום, ללא רשיון או ידע מקצועי והם עדיין יכולים לספק הסרת שיער לאורך זמן. למידע נוסף על אופן הפעולה בה מתבצעת טכנלוגיית IPL לחצו כאן

- מיתוס מספר 3# - "אסור לצאת החוצה בין טיפולי הסרת שיער בלייזר / IPL"
אם אתם באמצע טיפולי IPL או הסרת שיער בלייזר (בדרך כלל סדרת טיפולים של 12 שבועות) אין צורך להסתגר בבית ולא לצאת להתרענן קצת בשמש. עם זאת יש להקפיד להימנע מחשיפה ממושכת לשמש (לדוגמא בים) על האזורים המטופלים מכיוון שהעור יהיה רגיש במיוחד לקרני UV. כאשר אתם יוצאים החוצה, וודאו שהאזור המטופל מכוסה בקרם הגנה עם 30SPF לפחות, דאגו לשים גם כובע ;)

- מיתוס מספר 4# - "אי אפשר להשתמש במכשיר IPL על הפנים שלך"
תנו לנו לגלות לכם סוד - מותר בהחלט להשתמש במכשיר IPL על הפנים שלכם! במיוחד אם אתם מתמקדים בשערות סנטר עקשניות ושיעבר עבה וגס בשפה העליונה (שפם). עם זאת, אם יש לך עור רגיש ואת/ה מודאג/ת מזיהומים פונטציאליים, אנו ממליצים להתחיל על אזור קטן בפנים כדי לראות כיצד העור שלך מגיב. אם יש תגובה שלילית וקנית מאיתנו את המכשיר IPL- תוכל/י להחזיר את הפריט בהתאם לפוליסת ההחזרות שלנו (תקנון 45 יום למכשיר הרגיל & תקנון 90 יום למכשיר ידית הקרח & מדיניות החזרות וביטולים עד 14 יום הגנת הצרכן)

טיפ של מקצוענים: אם אתם משתמשים במכשיר ה-IPL בפנים, הימנעו משימוש במוצרי טיפוח שעלולים להכיל מרכיבים מייבשים (לדוגמא ראקוטאן וטיפול באקנה). היצמדו לשגרה פשוטה ושמרו על לחות העור שלכם עם תכשירי ניקוי לפנים וקרם לחות.

 

- מיתוס מספר 5# - "מכשירי הסרת שיער בשיטת IPL יקרים מאוד"
טיפול הסרת שיער בלייזר בקליניקה יכול לעלות ביוקר, במיוחד שסדרת טיפולים בקליניקה יכולה לעלות בין 6,000 - 15,000 שקלים.
בעוד שמכשירי IPL מסויימים יכולים לעלות עד 2500 שקל, בהשוואה לביקורים קלינייקים שבועיים, שיכולים לעלות אלפי שקלים לאחר ששת השבועות הסטנדרטיים, רכישת מכשיר IPL ביתי יכולה להיות אפשרות משתלמת יותר.
מכשירי IPL דורשים תשלום חד פעמי בלבד וביר להניח שתהיה להם תוחלת חיים ארוכה מאוד.

לצורך העניין - המכשירים שאנחנו מציעים מגיעים עם אחריות לשנה ו500,000 ו-999,999 הבזקים בהתאמה.

 

- מיתוס מספר 6# - "לא כדאי לגלח בין טיפולי הסרת שיער בלייזר"
בשלבים הראשונים של הסרת שיער בלייזר, מקובל לראות שיער שצומח בחזרה באופן רגיל. גילוח בטוח לחלוטין בזמן טיפול הסרת שיער בלייזר, עם זאת, שעווה / מריטה / כל דבר הכרוך בתלישת השיער מהשורש עלולים לגרות את העור ולהשפיע על תהליך הסרת השיער בלייזר.

אם אתם משתמשים במכשיר IPL, אנחנו ממליצים בחום לגלח ממש לפני הטיפול על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר להסרת שיער לטווח ארוך.

אם יש לך שאלות נוספות לגבי השימוש במכשירי ה-IPL הביתיים שלנו או אם יש לכם שאלות נוספות - אל תהססו לפנות אלינו בשירות הלקוחות בווטסאפ שלנו, נשמח לעזור לך ולענות לכל שאלה באהבה! 

למעבר לנציג בווטסאפ לחצו כאן

הבהרה! מכשירי ה-IPL שלנו תוכננו לא רק להסיר שיער ביעילות לטווח ארוך באזורים בהם אתם רוצים לטפל, אלא גם מונע אי נוחות רצינית (גילוח, שעווה וכו'). עם זאת, אנחנו עדיין רוצים לוודא שאתם מרוצים ומפיקים את המיטב ממכשירי ה-Derminds IPL שלנו במהלך כל הטיפולים. אם מסיבה כלשהי מכשירי ה-IPL שלנו אינם מתאימים לכם, אנחנו מציעים החזר כספי עד 45 יום במכשיר הרגיל והחזר כספי עד 90 יום במכשיר ידית הקרח. למידע נוסף על מדיניות ההחזרות שלנו: תקנון 90 יום & תקנון 45 יום

כדי לבדוק את כל המוצרים המוזכרים בבלוג, או כדי לצפות בשאר אוסף כלי היופי וטיפוח העור שלנו, לחץ כאן כדי לבקר בדף הבית הראשי שלנו.

מאמרים נוספים