האם זה נורמלי שיש שיער פנים לאישה?

אז לפני שנתחיל - חד משמעית - כן! 
כמותג שמוכר וחוקר טכניקות להסרת שיער, תסמכו עלינו שאנחנו אומרים את זה - שיער פנים הוא נורמלי לחלוטין אצל נשים, לכל אישה בוגרת יהיה שיער פנים בשלב כלשהו בחיים, בין אם זה שיער מעצבן על הלחי, שיער בשפם או כמה זיפים עקשנים ומעצבנים בסנטר. טבעי לגמרי להרגיש קצת מודעות לשיער הפנים - אבל אין סיבה להתבייש בזה, במיוחד שיש כל כך הרבה דרכים להיפטר מהשיער הזה

אם השיער שיער בפנים היא משהו שאת מחפשת - אנחנו נדאג לך, נפרט לך כל מה שאת צריכה לדעת על שיער פנים אצל נשים, מה יכול לגרום לצמיחת שיער מוגזמת ושיטות שתוכלי לנסות כדי להסיר את שיער הפנים שלך.

בשלב הראשון - מוזמנת להציץ בדף המוצרים שלנו - אנחנו מוכרים כעת 2 מכשירי IPL מצויינים וחזקים שיודעים להתמודד עם שיער פנים ולהעלים אותו לטווח ארוך מאוד
- המכשיר הרגיל שלנו - מכשיר IPL להסרת שיער מהבית
- המכשיר המקצועי יותר - מכשיר IPL עם ידית הקרח

- למה שיער גדל בפנים אצל נשים?
בדיוק מאותה הסיבה שהשיער גדל אצל גברים, הכל תלוי בגנטיקה ובשינויים הורמונליים, לדוגמא לאחר הריון - סביר להניח שיצוצו להם כמה זיפים בסנטר.
עם זאת, אין דרך לקבוע מה נורמלי לנשים, יש כאלה שמעולם לא יחוו שיער בפנים, ויש כאלה שכן. לחלק מהנשים שיער פנים בהיר ועדין יותר, בעוד שלאחרות יש שיער כהה יותר. 
שיער פנים כהה יכול להיות נפוץ אצל נשים ממוצא מזרח תיכוני, ים תיכוני ונשים שמקורם מדרום אסיה. לעומת זאת, שיער בהיר ועדין יותר נפוץאצל נשים ממוצא צפון אירופאי, מזרח אסיה ומדרום-מזרח הגלובוס.

עם זאת, נשים שחוות צמיחת שיער עודפת על פניהן, בין אם היא גסה, ארוכה יותר או כהה יותר עשויות לחוות את זה בשל חוסר איזון הורמונלי (בדרך כלל סימן מובהק לחוסר איזון הורמונלי = צמיחת שיער הורמונלי).
הירסוטיזם הוא מונח רפואי המתאר נשים עם עודף שיער בגוף עקב ייצור מוגבר של אנדרגונים וטסטוסטרון. לעיתים קרובות, הירסוטיזם הוא תוצאה של מצבים כמו תסמונת השחלה הפוליציסטית (PCOS) ומצבים קשורים אחרים שעלולים לגרום לחוסר איזון הורמונלי ואינו מהווה בדרך כלל בעיה מסכנת חיים. אם יש לך חששות או את חושבת שיש לך הירסוטיזם או תסמונת השחלה הפוליציסטית, יש להתייעץ עם איש מקצוע רפואי.

- אז איך להתמודד עם שיער פנים אצל נשים?
ניתן להסיר שיער בפנים באמצעות טכניקות סטנדרטיות כמו גילוח, שעווה, הסרת שיער בלייזר וכו'. אמנם אין דרך 'נכונה' לעשות את זה, אבל הכל תלוי בהעדפות אישיות ובתנאים הבאים:

1. גילוח
גילוח הוא בדרך כלל אפשרות פופלרית מכיוון שזו שיטה ללא כאבים ובדרך כלל ללא תופעות לוואי, אם זאת לפני שאתן מתכוונות לגלח - הקפידו להשתמש בסכין גילוח נפרד לפנים שלכם מזה שאתן משתמשות איתו לגוף. 
הפנים שלנו נוטות להיות רגישות יותר ושימוש חוזר בסכין חילוק ששימש למקומות אחרים בגוף עלול להוביל לגירוי ופצעים.

אנחנו לא ממליצים על שיטת הגילוח לפנים, אך עם זאת - אם זו האופצייה האחרונה - לכו על זה :)

 

2. שעווה
אפשרות נוספת (ומומלצת אם אתן לא מבצעות טיפול הסרת שיער בלייזר / הסרת שיער בשיטת IPL) היא להסיר את השיער באמצעות שעווה. שיטה זו היא תהליך כואב אך אפקטיבי לטווח של שבועיים בערך בניגוד לסכין גילוח שמהווה פיתרון לכמה ימים בלבד.
מה שאומר שתוכלי להנות מעור חלק למשך זמן רב יותר, עם זאת אם יש לך עור רגיש, וודאי שאת מבצעת בדיקה באזור קטן עם השעווה בה את מתכננת להשתמש על מנת לוודא שהשעווה לא תגרום לך לפציעה או גירוי מסויים.

 

3. פינצטה
בדיוק כמו שעווה, שיטה זו דורשת תלישת שיער (קצת כואב) והרבה סבלנות! כמובן שאין לבצע שיטה זו במידה שאתן מבצעות טיפולים להסרת שיער בלייזר / טיפולים להסרת שיער בשיטת IPL. פינצטה עובדת בצורה הטובה ביותר אם יש לך כמה קוצים בודדים וניתן להסיר אותם בקלות, לדוגמא שיער בגבות / בסנטר - אופצייה מצויינת היא הפינצטה.

 

4. הסרת שיער עם חוט
מלבד גילוח, אפשרות פופולרית נוספת היא חוט - יש לשיטה זו טכניקה ספציפית שדורשת תרגול לכן סביר להניח שיקח לכן מעט זמן לקלוט את השיטה, ובכל זאת - אתן יכולות לבקר בקליניקות ובסלונים שמבצעים הסרת שיער בחוט, או פשוט יותר - אצל מסדרת הגבות שלך!
אחד היתרונות של החוט הוא שהוא יכול למשוך כמות נכבדת של שיערות במהירות, אופצייה מצויינת גם לנשים שאלרגיות לשעווה.

 5. הסרת שיער בלייזר
הסרת שיער בלייזר היא אופצייה מצויינת להאטת צמיחת שיער בפנים, במיוחד עבור נשים עם הירסתיזם ושיער פנים כהה. הסרת שיער בלייזר תוכננה כפתרון לטוווח ארוך להסרת שיער ברוב חלקי הגוף (כולל פנים) ויכולה לעכב את צמיחת השיער ולהאט אותו באופן משמעותי. עבור נשים שחוות צמיחת שיער עודפת - שיטה זו היא אחת היעילות והאמינות ביותר בהסרת השיער. עם זאת, הסרת שיער בלייזר במרפאה עשויה לעלות המון כסף ולדרוש המון נסיעות ובזבוז זמן לפני שבכלל תשיגו תוצאה כלשהי. לכן - תחשבו על זה לפני שאתן מתחילות בקליניקה.

 

6. הסרת שיער בלייזר מהבית
כמו שציינו למעלה, הסרת שיער בלייזר היא אופציה מצויינת עבור נשים שרוצות לנהל את צמיחת השיער בפנים שלהן, ניתן לתאם את זה בקלות מול קליניקה להסרת שיער או לפני זה - לנסות את המכשיר הביתי והמקצועי שלנו להסרת שיער בשיטת IPL ללא כאבים ולטווח ארוך.

בכל הנוגע להסרת שיער בלייזר במרפאה ובבית - ההבדל העיקרי, מלבד העלות הזולה בטיפולים בבית הוא שהסרת שיער בלייזר במרפאות תבוצע בעזרת אנרגיית אור שונה מאשר המכשירים הביתיים שלנו. מכשירים ביתיים ישתמשו בשיטת IPL - פולסים חמים של אור, אשר כמו בהסרת שיער בלייזר - יתמקדו בזקיקי שורש השיערה כדי למנוע צמיחה מחדש של השורש.

בדרך כלל, גם הסרת שיער בלייזר וגם הסרת שיער בשיטת IPL בטוחים לחלוטין על הפנים, כל עוד האזורים הממוקדים נמצאים במרחק בטוח מהעיניים. מכשירי IPL יתמקדו גם במלנין בזקיק השיערה והם מצויינים במיוחד לבעלי שיער כהה עם עור בהיר/שזוף טבעי.

רוצים לדעת האם המכשיר הביתי שלנו מתאים לכן? צרו איתנו קשר בווטסאפ ע"י לחיצה כאן

 

הסרת שיער בפנים היא אחת הסיבות העיקריות לכך שרבים מלקוחותינו מגיעים אלינו כדי לקבל פתרון שכן - זו בעיה גדולה שקשה להתמודד איתה ומביך להסתובב איתה. בכל אופן - אם את בוחרת להישאר עם שיער הפנים שלך, תדעי שאת לא לבד בזה 😎

למידע נוסף על מכשירי ה-IPL הפופולריים ביותר בישראל ומכשירים אחרים שיכולים לעזור לכן לשגרת הטיפוח והסרת שיער הפנים - לחצו על הלחצן בתחתית הדף למעבר לכל הפריטים שלנו ♥️

 

הבהרה! מכשירי ה-IPL שלנו תוכננו לא רק להסיר שיער ביעילות לטווח ארוך באזורים בהם אתם רוצים לטפל, אלא גם מונע אי נוחות רצינית (גילוח, שעווה וכו'). עם זאת, אנחנו עדיין רוצים לוודא שאתם מרוצים ומפיקים את המיטב ממכשירי ה-Derminds IPL שלנו במהלך כל הטיפולים. אם מסיבה כלשהי מכשירי ה-IPL שלנו אינם מתאימים לכם, אנחנו מציעים החזר כספי עד 45 יום במכשיר הרגיל והחזר כספי עד 90 יום במכשיר ידית הקרח. למידע נוסף על מדיניות ההחזרות שלנו: תקנון 90 יום & תקנון 45 יום

כדי לבדוק את כל המוצרים המוזכרים בבלוג, או כדי לצפות בשאר אוסף כלי היופי וטיפוח העור שלנו, לחץ כאן כדי לבקר בדף הבית הראשי שלנו.

 

מאמרים נוספים