מה עושים אחרי טיפול הסרת שיער בלייזר

חשוב לטפל בעור שלך לאחר כל טיפול של הסרת שיער בלייזר (בין אם הטיפול מבוצע במרפאה ובין אם הוא מבוצע בעזרת המכשיר הביתי שלנו בשיטת IPL)

חשוב לטפל בעור על מנת להבטיח שתקבלו את התוצאות הטובות ביותר והעור שלכם ישמר. סדרת טיפולים נמשכת בדרך כלל 3-12 שבועות, מה שאומר שאתם צריכים להקפיד לוודא שהעור שלכם מוכן לקראת הטיפול, בנוסף - שגרת טיפוח טובה יכולה לסייע במניעת נזקי עור וסיכונים לגירוי כתוצאה מהטיפול, ואז, הבזקי ה-IPL שיוצאים מהמכשיר שלנו יטפלו בשיער כמו שצריך!

אז הנה כמה דברים שמומלץ לעשות (וגם לא לעשות) לאחר הטיפול ובין הטיפולים של הסרת שיער בלייזר / הסרת שיער בשיטת IPL:
 
- הימנעו מאור שמש ישיר ושיזוף ממושך
הכלל הראשון הנוגע לכל טיפול לייזר / IPL הוא להימנע מאור שמש ישיר, הכוונה - שיזוף לכדי החלפת צבע האור. 
לאחר הסרת שיער בלייזר או שימוש במכשיר IPL העור שלנו הופך להיות רגיש יותר במהלך ה-48 שעות שלאחר הטיפול, חשיפה לאור שמש ישיר, במיוחד שמש ישראלית חזקה ללא קרם הגנה עלול להגביר את הסיכויים לגירוי בעור ולנזק. אנחנו ממליצים שבין הפגישות של הסרת השיער בלייזר / שימוש במכשיר הסרת שיער בשיטת IPL לטווח ארוך - ודאו שהאזורים בהם אתם מבצעים טיפול מכוסה במלואו / מרוח בקרם הגנה כשאתם יוצאים החוצה. אנחנו ממליצים גם ללבוש בגדים רפויים ולא צמודים ב-48 שעות שלאחר הטיפול על מנת לאפשר לעור לנשום.

- השתמשו בקרם הגנה מדי יום
אנו ממליצים להקפיד למרוח מקדם הגנה מדי יום כדי להגן על העור שלכם מפני קרינת UV מזיקה. כמו שציינו מקודם- אור שמש ישיר יכול לגרות את העור ב-48 שעות שלאחר טיפול הסרת השיער בלייזר / בשיטת IPL.
קרם הגנה עם דירוג הגנה גבוה יכול למנוע נזק חמור, בין אם אתם מבלים בחוץ או שוהים בפנים (מזכירים לכם! השמש קופחת גם מהחלון).
אנחנו ממליצים להשתמש בקרם הגנה עם לפחות 30SPF (או בדירוג גבוה יותר) על האזורים המטופלים כדי להבטיח הגנה מלאה על העור שלכם. בנוסף - אם ביצעתם טיפול בפנים אנחנו ממליצים להשתמש בקרם הגנה עם 50SPF מכיוון שעור הפנים רגיש יותר

- אל תעשו שעווה / אל תשתמשו במכשיר מריטה / אל תתלשו את השיער
התחלתם טיפול להסרת שיער בלייזר? איזה כיף! סביר להניח שבשלבי ההתחלה עדיין לא תראו תוצאות והשיער יגדל כרגיל באזורים בהם אתם מטפלים. אסור לעשות שעווה, למרוט או להשתמש בכל שיטה אחרת שתולשת את זקיק השיערה מהשורש. בעת השימוש במכשיר IPL שלנו, המכשיר שולח הבזק אור שמכוונת לזקיק שורש השיערה, ברגע שתתלשו את השיער תשבשו את התהליך שכבר בוצע על אותה השיערה. עם זאת - אנחנו מדגישים, אין בעיה עם גילוח, אפשר לגלח חופשי בין הטיפולים.
אנחנו ממליצים לגלח את האזורים שבהם אתם מטפלים ממש לפני הטיפול עם מכשיר ה-IPL שלנו להסרת שיער לטווח ארוך מהבית.

אז מה כן לעשות אחרי טיפול הסרת שיער בלייזר / טיפול במכשיר IPL?

- השתמשו בקרם לחות על בסיס אלוורה לאחר הטיפול ובקרם לחות באופן כללי בכל יום לאחר המקלחת
שמירה על לחות העור שלכם לאורך כל סדרת הטיפולים היא חיונית מאוד, במיוחד מכיוון שהעור שלכם יכול לחוות סימנים של יובש לאחר הטיפול. כשאתם שמים קרם לחות, הקפידו לבחור קרם לחות שלא מכיל אלכוהול או ריח כלשהו, כמה שהמקור של הקרם טבעי יותר, ככה יותר טוב!
כל קרם עם אלוורה מצויין, מכיוון שאלוורה מעניקה לחות ומכילה תכונות מרגיעות שיכולות לעזור בריפוי עור יבש וסדוק.

- בצעו פילינג בעדינות באזורים בהם אתם מבצעים הסרת שיער בלייזר / IPL
דרך מצויינת (נוספת) להכין את העור שלכם בין הטיפולים היא להשתמש בפילינג! בעוד ששימוש במכשיר ה-IPL שלנו הוא דרך מצויינת למנוע צמיחת שיער, עדיין סביר להניח שבשלבים המוקדמים של הטיפול תחוו קצת תופעות לוואי (אצל 3% מהלקוחות) של יובש ועור רגיש בין הטיפולים, לכן שימוש בפילינג יהיה מצויין על מנת להקל על ההרגשה. כמובן שיש להמתין יומיים-שלושה לפני הפילינג ויש להימנע ממוצרים שמכילים ניחוח ואלכוהול.

בצעו פילינג פעם בשבוע בזמנכם הפנוי :)

- העור שורף אחרי הטיפול? השתמשו במגבת עם קרח כדי למנוע אי נוחות וסימני כוויה
חלק מהסיכונים בטיפולי הסרת בשיער בלייזר הם כוויה, לצורך העניין עם המכשיר שלנו הסיכון הוא כוויה בדרגה 1, בלייזר בקליניקה ייתכנו כוויות חמורות יותר.
מיד לאחר הטיפול, במידה שהעור שורף או יש הרגשה של אי נוחות - ניתן לשים קומפרסור עם קרח בפנים, הדבר ירגיע את הכאב ויקל על תחושות הגירוי לאחר טיפול הסרת שיער בלייזר. 
שימוש במכשיר IPL בדרך כלל אינו גורם לאי נוחות משמעותית כמו טיפול בקליניקה אך גם במקרה הזה קומפרס קרח יכול לעזור לעור שלכם להתקרר אחרי הטיפול. אם אין לכם קומפרס קר- אתם יכולים להשתמש בשקית קרח (או חבילת שניצל תירס קפואה גם תעשה את העבודה 😎).

- עור יבש וסדוק מהרגיל? השתמשו במשחה רפואית (לאחר ייעוץ רופא) על עור יבש וסדוק
לאחר טיפול להסרת שיער בלייזר בקליניקה, ייתכן שתפתחו גירוי בעור, למרות שזה לא סביר ברוב המקרים, כוויות בעור, שלפוחיות ועור סדוק ויבש הם תרחיש הגיוני שעלול להיווצר אחרי טיפול בקליניקה (פחות סביר שיצאו שלפוחיות לאחר שימוש במכשיר ה-IPL שלנו, אך עם זאת כוויה בדרגה 1 היא דבר אפשרי).

אל תבהלו! אין לנקב או לשפשף את האזור הפגוע, במקום - יש להשתמש במשחה רפואית (כמובן לאחר התייעצות עם רופא) על מנת לטפל באזור עד להחלמתו המלאה. אם הגירוי ממשיך ולא מחלים לאחר שבוע - נא לפנוץ לייעוץ נוסף מרופא או רופא עור.

הבהרה! מכשירי ה-IPL שלנו תוכננו לא רק להסיר שיער ביעילות לטווח ארוך באזורים בהם אתם רוצים לטפל, אלא גם מונע אי נוחות רצינית (גילוח, שעווה וכו'). עם זאת, אנחנו עדיין רוצים לוודא שאתם מרוצים ומפיקים את המיטב ממכשירי ה-Derminds IPL שלנו במהלך כל הטיפולים. אם מסיבה כלשהי מכשירי ה-IPL שלנו אינם מתאימים לכם, אנחנו מציעים החזר כספי עד 45 יום במכשיר הרגיל והחזר כספי עד 90 יום במכשיר ידית הקרח. למידע נוסף על מדיניות ההחזרות שלנו: תקנון 90 יום & תקנון 45 יום

כדי לבדוק את כל המוצרים המוזכרים בבלוג, או כדי לצפות בשאר אוסף כלי היופי וטיפוח העור שלנו, לחץ כאן כדי לבקר בדף הבית הראשי שלנו.

 

מאמרים נוספים