העניקו לעור שלכם אהבה! 6 טיפים לטיפוח עצמי של העור

החורף אוטוטו מגיע ובין אם אתם תבלו אותו מכורבלים בשמיכת הצמר בצפייה בסדרות, יוצאים לדייט או סתם מסתובבים בבית עם חצי ליטר גלידה (אנחנו לא שופטים), למה לא להראות לעצמך כמה אכפת לך מעצמך על ידי טיפול באהבת חייך האמיתית? כלומר את/ה?
אהבה עצמית מגיעה בכל הצורות, ואם שפת האהבה שלך היא, ובכן כמובן - טיפוח העור, את/ה בחברה טובה. אז, על ידי הצגת אהבתנו אליכם, הנה שישה מהטיפים האהובים עלינו לטיפוח העור שתוכלו לתרגל החודש ולמשך שאר השנה על מנת להיות זוהרים!

*המאמר מתייחס לנקבה אך מיועד לשני המינים כאחד

1. מרחי את סדרת הטיפוח שלך בסדר הנכון
יש שני סוגים של אנשים בעולם הזה, אנשים שיש להם שגרת טיפוח ואנשים שיש להם טקס טיפוח, בין אם את גורו בן 10 שלבים ובין אם את מעדיפה משהו מינימלי, הדרך שבה את מיישמת את טיפוח העור שלך יכולה לעשות הבדל גדול.
מומחי טיפוח ממליצים לך להשתמש במוצרים שלך מהדקים ביותר - לעבים ביותר. 
אז אחרי שתשטפו את הפנים עם תכשיר ניקוי (כמו שלנו!), תרצו להמשיך עם טונר, סרום, טיפול וקרם לחות.
כדי לקחת את שגרת הטיפוח שלך עוד יותר רחוק, תרצי להקדיש את הזמן שלך למרוח כל מוצר, עסו כל מוצר תוך כדי מריחה והניחו לו להתייבש לחלוטין לפני שתעברו לשלב הבא. הדבר מבטיח שהמוצר חדר ביסודיות לעומק פני השטח שלך - הכוונה לשכבת האפידרמיס (שכבת העור הראשונה). את יכולה להשתמש בקצות האצבעות שלך כדי למרוח ואז לעסות את הפנים שלך.

2. שמרי על לחות העור שלך
כל רופא עור יגיד לך שזה לא סוד שלחות מעניקה לעור מראה בריא. שמירה על לחות העור שלך תעזור גם לחזק את המחסום של העור שלך, אשר ממלא תפקיד מכריע בבריאות הכללית של העור שלך. אז גם אם יש לך עור שומני ונוטה לאקנה, אל תחשבי אפילו לדלג על קרם הלחות שלך! ניתן להשיג עור עם לחות טובה עם קרם לחות איכותי, אחד לפנים ואחד לגוף, כמו גם טונר וסרום לחות. אבל סוד המפתח השני לעור לח וזוהר? מי שתייה! שתייה מרובה של מים (מומלץ 8 כוסות ביום) תעזור לגופך לסלק כל רעלים, להגביר את זרימת הדם ולשמור על גמישות העור הטבעית. מחקרים מצאו גם שאלו ששותים כמויות גדולות של מים במהלך היום נוטים פחות לפתח הפחדות, דלקות וקמטים עמוקים. אז, צאי לשתות!

אבל - אם יש לך עור מיובש או את נוטלת תרופות כלשהן שמייבשות את העור, עדיף גם להימנע מכל מוצר שעלול להכיל אלכוהול או תכונות ייבוש כלשהן. במקום זאת, חפשי מוצרים המתאימים לעור רגיש, כמו קרם גוף אלוורה.

3. השתמשי בקרם הגנה מדי
אם את באמת רוצה להעניק לעור שלך את האהבה הראויה, את גם צריכה להגן עליו. עד כמה שאנחנו אוהבים לספוג את הקרניים בקיץ ולהשתזף, חשיפת יתר לשמש עלולה להוביל לנזק ממש מזיק. חשיפה רבה מדי לשמש עלולה להוביל לקרני UVA ו-UVB מזיקות, ולהחליש את ההגנה הטבעית של העור שלך. קרני UVA קשורות קשר הדוק להתפתחות של קמטים מוקדמים, וקרני UVB הן הגורם המוביל לכוויות שמש.
על ידי שימוש בקרם הגנה בעל SPF גבוה בכל יום, את יכולה להפחית את הסיכוי לפתח קמטים וסימנים אחרים של הזדקנות ופגיעה בעור. רופאי עור מובילים ממליצים להשתמש ב-SPF30 לאורך כל היום, גם כאשר אתם מתכננים להישאר בבית או שהשמש אינה נראית. מרחי קרם הגנה על הפנים והגוף שלך לאורך כל השנה - וכן, גם בחורף!
טיפ מהמקצוענים: אם את משתמשת במכשיר ה-IPL שלנו, הכרחי למרוח קרם הגנה ולהימנע מאור שמש ישיר על כל אזור שאת מטפלת בו. למידע על כך, בדוק כיצד לשמור על העור שלך מוגן מפני השמש.

4. ודאי כי את צוברת מספיק שעות שינה ZzZzzZ
השינה שלך בשמונה שעות יכולה להרגיש כמו מותרות, במיוחד עם אורח חיים עמוס. כל מומחה רפואי יגיד לך שלשינה לאורך הלילה יש יתרונות בריאותיים נפשיים ופיזיים, אבל שינה טובה יכולה גם לעזור לשפר את בריאות העור שלך. כאשר אנו ישנים, תאי העור שלנו מתחדשים, מה שעוזר להגביר את ייצור הקולגן שלנו ולהתאושש מכל מתח שסבלנו במהלך היום. כאשר אנו מצמצמים את השינה שלנו, העור שלנו לא יקבל את כמות הזמן שהוא צריך כדי לשקם ולתקן.
מחקר מצא שאלו שישנו 7-9 שעות היו בעלי סיכוי גבוה יותר לשמור על לחות בעורם מאשר אלו שישנו 5 שעות או פחות. אנשים שישנו פחות מ-5 שעות היו גם בעלי סיכוי גבוה יותר לפתח עיגולים שחורים ועיניים נפוחות, מה שהשפיע על המראה הכללי שלהם.
אם קשה לך לישון במשך הלילה, שקלי לתרגל מדיטציה או יומן לפני השינה כדי לעזור להפחית את הלחץ ולהקל על דעתך לפני היציאה לארץ החלומות.

5. אכלי הרבה ויטמין C טעים
דיאטה היא גורם מכריע נוסף לטיפוח העור, אבל אל דאגה - אנחנו לא כאן כדי להגיד לך להפסיק לאכול את הסופגנייה האהובה עליך. כפי שצוין קודם לכן, חיוני לשתות הרבה מים כדי לעזור לווסת את זרימת הדם ולשמור על רמות הידרציה טובות. כדי להוסיף על כך, חשוב גם להקפיד לאכול גם מספיק פירות וירקות. אנו ממליצים להתמקד במוצרים המכילים הרבה ויטמין C לעור טוב.
ויטמין C ידוע כנוגד חמצון סופר שלא רק מחזק את המערכת החיסונית שלך אלא יכול גם לקדם עור זוהר ולהפחית את סימני הפגמים. כתוצאה מכך, ויטמין C הוא מרכיב טבעי פופולרי למוצרי טיפוח המכוונים להיפרפיגמנטציה ואנטי אייג'ינג. נוגד חמצון זה הוכח גם כבעל תכונות שיכולות לעזור להגביר את ייצור הקולגן ולחזק את המחסום של העור שלך. פירות וירקות המכילים ויטמין C כוללים תפוזים, אוכמניות, ברוקולי, תותים ובטטה.

6. בצעי פילינג לפנים והגוף באופן קבוע
פילינג רגיל על הפנים והגוף שלך הוא אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג עור בריא וזוהר. פילינג יכול לעזור להסיר תאי עור מתים ולנקות כל לכלוך, פסולת ושמן שאולי חלחלו לתוך המחסום של העור שלך. זה יעיל על רוב סוגי העור, כולל יבש, שומני ונוטה לאקנה, ועובד כשיטה יעילה לניקוי עמוק לשגרת הטיפוח שלך. פילינג רגיל יכול גם לעזור להוסיף קצת חלקות נוספת כשאת מתגלחת בסכין גילוח יום לפני שימוש במכשיר ה-IPL שלנו.
רופאי עור מובילים רבים ממליצים לבצע פילינג 3 פעמים בשבוע, באמצעות קרצוף וכלים טבעיים ועדינים. אנחנו מאמינים גדולים בקרצוף עשה זאת בעצמך, במיוחד כזה שאתה יכול להכין בקלות במטבח שלך. (עיין בפוסט הישן שלנו על קרצוף קפה עשה זאת בעצמך). בנוסף, כפפת הפילינג העמוק שלנו תוכננה במפורש כטיפול מקדים עבור משתמשי IPL או כל מי שיש לו בעיות עור מתייבש כמו עמודי קרטוזיס ופועלת בצורה הטובה ביותר בפני עצמה וללא כל מוצר אחר.

מאמרים נוספים